لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های زبان فرانسوی در شهر مشهد

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه زبان فرانسوی 

فرانسه کشوری زیبا، توریستی و دارای معماری خیره کننده است، به طوری که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از سوی دیگر این کشور اروپایی دارای هزینه زندگی متوسط بوده و مقصد بسیاری از مهاجران می‌باشد. هزینه تحصیل در فرانسه نیز نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی پایین تر است و همین موضوع فرانسه را به یکی از کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت تحصیلی تبدیل می‌کند. علاوه بر فرانسه، زبان فرانسوی در بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی مانند بلژیک و حتی در برخی ایالت‌های کانادا مانند کبک رایج است. بنابراین یادگیری زبان فرانسوی و تسلط به آن برای افرادی که قصد مهاجرت به این کشورها را دارند، یک ضرورت یا امتیاز محسوب می‌شود. اگر شما هم خواستار یادگیری زبان برای مهاجرت به کشورهای مختلف هستید، بسیار مهم است که یک آموزشگاه زبان فرانسوی خوب پیدا کنید. 

انواع آموزشگاه‌های زبان فرانسوی 

به طور کلی آموزشگاه‌های زبان فرانسوی به دو نوع حضوری و مجازی تقسیم می‌شوند. با شیوع کرونا بسیاری از آموزشگاه‌ها به سمت مجازی شدن پیش رفتند. گرچه در بعضی حوزه‌های آموزشی، کلاس‌های آنلاین ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشند، اما زبان از آن رشته‌هایی است که به راحتی میتوان آنلاین فرا گرفت. به علاوه یادگیری آنلاین زبان باعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت میشود. 

دوره‌های مختلف زبان فرانسوی که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شوند شامل دوره‌های کاربردی و دوره آمادگی آزمون‌های بین‌المللی هستند. دوره کاربردی زبان فرانسوی شامل دوره‌های پایه تا پیشرفته در سطوح A1، A2، B1، B2، و C1 می‌باشد. دوره‌های آمادگی آزمون نیز شامل TEF, TCF, DELF, DALF می‌باشد. علاوه بر این دوره‌ها، برخی آموزشگاه‌های زبان فرانسوی، دوره‌های بحث آزاد و دوره‌های مهارت محور نیز برگزار می‌کنند. هدف از برگزاری این دوره‌ها کمک به بهبود مالکه زبان فرانسوی می‌باشد. 

معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان 

برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب باید چندین نکته را مورد توجه قرار دهید، در غیر این صورت رفتن به کلاس زبان نتیجه ای جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان، پیشینه مجموعه است. یک آموزشگاه زبان معتبر که کارنامه ای درخشان از زبان آموزان قبلی خود دارد، بی شک بهترین انتخاب است. نکته مهم بعدی که در انتخاب آموزشگاه زبان انگلیسی باید مد نظر قرار دهید، رزومه اساتید مجموعه است. هرچه یک موسسه زبان از اساتید بهتری بهره بگیرد، شانس شما برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان افزایش می‌یابد. معیار بعدی موقعیت مکانی آموزشگاه و امکانات و تسهیلات کمک آموزشی است. نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی و منعطف بودن برنامه کلاس‌ها از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید، چرا که در دنیای پرمشغله امروز این قوانین ممکن است دست و پا گیر باشند. پس از اینکه آموزشگاه مناسب خود را انتخاب کردید، می‌توانید با شرکت در آزمون تعیین سطح، در کلاسی که مناسب شماست ثبت نام کنید.پس از انتخاب بهترین آموزشگاه زبان، بسته به سطح زبان خود می‌توانید در دوره پایه آموزش زبان فرانسوی A1، دوره متوسطه A2، دوره فوق متوسطه B1، و یا دوره‌های پیشرفته B2-C1 شرکت کنید. 

معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان فرانسوی

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان فرانسوی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های زبان فرانسوی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های زبان معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های زبان فرانسوی در حال برگزاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در مشهد  

زبان فرانسوی از نظر سختی یادگیری در رده متوسط قرار می‌گیرد. به همین دلیل یادگیری زبان در یک موسسه فرانسوی خوب و پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان فرانسوی در مشهد میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی آموزشگاه‌های مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های زبان فرانسوی در مشهد را به شما معرفی می‌کنیم:

اصلی‌ترین مأموریت این مجموعه، نظارت بر برگزاری آموزش‌های عالی آزاد در قالب دوره‌ها، سمینارها و کارگاه‌های حرفه‌ای، پیشرفته و تخصصی است. کالج زبان دانشگاه فردوسی با ارائه مجموعه‌ای متنوع و گسترده از کلاس‌های زبان در نظر دارد تا تمام متقاضیان آموزش زبان را پوشش دهد.

موسسه بین المللی راه پویندگان فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۵ با مدیریت دکتر امید ظریف آغاز کرد. آموزشگاه زبان راه پویندگان در ابتدا فعالیت خود را در قالب برگزاری دوره های آمادگی آزمون های بین المللی به ویژه آیلتس آغاز نمود. آنچه موسسه بین المللی راه پویندگان را متمایز می سازد داشتن کادر قوی علمی، برنامه ریزی دقیق، برخورداری از دانش روز، وجود دپارتمان های تخصصی و بهره مندی از مشاوران و کارکنان متخصص و متعهد است.

شهریه کلاس زبان فرانسوی  

شهریه کلاس زبان فرانسوی مشابه سایر زبان‌های خارجی از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر متفاوت است. موضوعاتی مانند برند بودن موسسه زبان، تعداد جلسات در هر ترم، فشرده بودن یا نبودن ترم آموزشی، تعداد افراد حاضر در کلاس، سابقه اساتید و بسیاری موارد دیگر روی هزینه کلاس زبان فرانسوی تأثیر گذار است. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس زبان فرانسوی از حدود 2 میلیون تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 5 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. 

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس زبان فرانسوی را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...