لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های زبان در شهر اراک

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه زبان 

این روزها یادگیری زبان مثل نان شب واجب است! با پیشرفت تکنولوژی و سایر علوم، ضرورت یادگیری زبان، به ویژه زبان انگلیسی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. آموزشگاه‌های زبان بسیاری در شهرهای مختلف فعالیت دارند و متقاضیان با اهداف گوناگون نظیر سرگرمی، امور تحصیلی و کاری، و از همه مهمتر یادگیری زبان کشورهای مختلف برای مهاجرت به دنبال انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب هستند. برخی آموزشگاه‌های زبان به طور تخصصی بر روی آموزش زبان انگلیسی تمرکز دارند، اما بسیاری از آموزشگاه‌ها نیز در کنار زبان انگلیسی، زبان آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ترکی استانبولی و زبان‌های دیگر را نیز آموزش می‌دهند.

انواع آموزشگاه‌های زبان 

به طور کلی آموزشگاه‌های زبان به دو نوع حضوری و مجازی تقسیم می‌شوند. با شیوع کرونا بسیاری از آموزشگاه‌ها به سمت مجازی شدن پیش رفتند. گرچه در بعضی حوزه‌های آموزشی، کلاس‌های آنلاین ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشند، اما زبان از آن رشته‌هایی است که به راحتی میتوان آنلاین فرا گرفت. به علاوه یادگیری آنلاین زبان باعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت میشود. دوره‌های مختلف زبان که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شوند شامل دوره‌های کاربردی و دوره آمادگی آزمون‌های بین‌المللی هستند. دوره کاربردی زبان شامل دوره‌های پایه تا پیشرفته هستند. دوره‌های آمادگی آزمون بین الملل نیز بسته به زبانی که در یادگیری هستید، متفاوت می‌باشند.

بر اساس استاندارد جهانی CERF، دوره کاربردی یادگیری زبان در 6 سطح A1 تا C2، یعنی مقدماتی تا پیشرفته صورت می‌گیرد. این استاندارد جهانی برای تمام زبان‌های دنیا صادق است. البته زبان انگلیسی به دلیل رواج بیشتر، معمولا در قالب دوره‌های دیگر نظیر آموزش مهارت محور (مکالمه Speaking، شنیدن Listening، نوشتن Writing، و خواندن Readingدوره‌های بحث آزاد یا Free Discussion و دوره‌های کاربردی در سطوح متعدد ارائه می‌شود. 

معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان  

برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب باید به چند نکته توجه کرد، در غیر این صورت رفتن به کلاس زبان نتیجه ای جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان، پیشینه مجموعه است. یک آموزشگاه زبان معتبر که کارنامه ای درخشان از زبان آموزان قبلی خود دارد، بی شک بهترین انتخاب است. معیار بعدی موقعیت مکانی آموزشگاه و امکانات و تسهیلات کمک آموزشی است. این موضوع به ویژه در شهرهای بزرگ و پر ترافیک اهمیت زیادی پیدا می‌کند. مطمئنا شما دلتان نمی‌خواهد چندین ساعت در روز را صرف رفت و آمد به آموزشگاه زبان کنید. نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی، اساتید موسسه زبان، و منعطف بودن برنامه کلاس‌ها از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید، چرا که در دنیای پرمشغله امروز این قوانین ممکن است دست و پا گیر باشند. در صورتی که تمایل دارید جزئیات بیشتری در این مورد بدانید، خواندن مقاله معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان خالی از لطف نیست.

تعیین سطح زبان 

پس از انتخاب آموزشگاه زبان مناسب، نوبت به تعیین سطح می‌رسد. آموزشگاه‌های زبان بر اساس تعداد متقاضیان، تعیین سطح را در قالب آزمون گروهی و یا مصاحبه فردی برگزار می‌کنند. پس از انجام تعیین سطح زبان، میزان تسلط شما به زبان مشخص می‌شود و می‌توانید در کلاس زبان متناسب با سطح خود ثبت نام کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان  

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های زبان که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های زبان معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های زبان در حال برگزاری، شهریه کلاس زبان و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه زبان در اراک

با افزایش سرسام آور هزینه‌ها، یادگیری زبان در یک موسسه خوب ضرورت پیدا می‌کند، چرا که اگر در یک آموزشگاه زبان خوب ثبت نام نکنید، تنها پول خود را دور می‌ریزید. و پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان در اراک میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی آموزشگاه‌های مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

شهریه کلاس زبان  

شهریه کلاس زبان بر اساس زبانی که برای یادگیری انتخاب می‌کنید و همچنین آموزشگاه انتخابی شما متفاوت است. موضوعاتی مانند برند بودن موسسه زبان، تعداد جلسات در هر ترم، فشرده بودن یا نبودن ترم آموزشی، تعداد افراد حاضر در کلاس، سابقه اساتید و بسیاری موارد دیگر روی هزینه کلاس زبان تأثیرگذار است. از طرفی زبان‌هایی که یادگیری آن‌ها دشوارتر است مانند زبان آلمانی در مقایسه با زبان انگلیسی هزینه بیشتری دارند. زبان‌هایی که کمتر مرسوم هستند نیز نظیر زبان کره ای یا زبان اسپانیایی شهریه بالاتری دارند. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس زبان از حدود 1 میلیون تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 6 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. استفاده از منابع رایگان برای یادگیری زبان در خانه، می‌تواند به شما کمک کند تا فرآیند یادگیری را سرعت بخشیده و با هزینه کمتر و تعداد ترم‌های کمتر به سطح مورد نظر خود برسید.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس زبان را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...