لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های رانندگی در شهر بجنورد

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه رانندگی 

رانندگی از آن مهارت‌هایی است که تقریبا همه افراد پس از سن 18 سالگی به دنبال یادگیری آن می‌روند. چه خودتان ماشین داشته باشید، چه بخواهید از ماشین والدین خود استفاده کنید، در هر صورت نیاز به گواهینامه رانندگی دارید. گرچه می‌توان رانندگی را بدون کلاس رفتن هم فرا گرفت، اما برای دریافت گواهینامه ناچار به گذراندن دوره‌های تئوری و عملی و سپس شرکت در آزمون آیین نامه و آزمون شهری هستید. بنابراین گام اول برای دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی، ثبت نام در یک آموزشگاه رانندگی معتبر است.

معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی 

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های رانندگی معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه کلاس‌های رانندگی و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه رانندگی در بجنورد

تمام آموزشگاه‌های رانندگی زیر نظر اداره راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی فعالیت دارند. پس از پایان کلاس‌های تئوری شما باید در آزمون آیین نامه شرکت کنید و نمره قبولی را کسب کنید. پس از قبولی در آزمون آیین نامه نوبت به شرکت در کلاس‌‌های عملی می‌رسد. برای یادگیری صحیح و اصولی رانندگی بسیار مهم است که بهترین آموزشگاه رانندگی در بجنورد را پیدا و ثبت نام کنید. 

در هر آموزشگاه مربیان مختلفی فعالیت دارند. سعی کنید مربی را پیدا کنید که جسور باشد و علاوه بر یادگیری مهارت‌های پایه به شما کمک کند تا اعتماد به نفس لازم را برای رانندگی کسب کنید. تا زمانی که شما اعتماد به نفس کافی برای رانندگی نداشته باشید، حتی اگر به طور کامل با اصول رانندگی آشنا شده باشید، نمی‌توانید در آزمون شهری قبول شوید، چرا که برای افسر نیروی انتظامی اعتماد به نفس و تسلط شما از هر چیزی مهمتر است. بنابراین برای انتخاب مربی حتما شخصی را انتخاب کنید که مهارت‌جویان دیگر از او رضایت کامل دارند.

ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه رانندگی در بجنورد را مشاهده کنید، نظرات کاربران را درباره آموزشگاه و مربیان بخوانید، گالری تصاویر مجموعه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

شهریه کلاس رانندگی

شهریه کلاس رانندگی شامل شهریه کلاس تئوری و عملی می‎‌باشد، اما ثبت نام گواهینامه شامل هزینه‌های دیگری نیز می‌شود که در ادامه به آن می‌پردازیم. به طور کلی شهریه کلاس تئوری از 200 هزار تومان تا 500 هزار تومان متغیر است. شهریه کلاس عملی نیز از حدود 1 میلیون و 500 تا 2 میلیون و 500 هزار تومان متغیر خواهد بود. این اختلاف هزینه بر اساس شهر و منطقه آموزشگاه رانندگی تعیین می‌شود. علاوه بر شهریه کلاس رانندگی، برای دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی هزینه‌های دیگری نیاز است که شامل تمبر برای نیروی انتظامی و شهرداری (40 هزار تومان)، هزینه مردودی امتحان آیین نامه (5 هزار تومان به ازای هر دفعه)، هزینه مردودی آزمون عملی با افسر (150 هزار تومان به ازای هر دفعه)، هزینه چشم پزشکی و آزمایش خون (200 هزار تومان) و هزینه خرید کتاب آیین نامه (25 هزار تومان) می‌باشد. بنابراین هزینه کلی دریافت گواهینامه بین 2 تا 3 میلیون تومان خواهد بود.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه رانندگی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های رانندگی را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...