لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های حسابداری در شهر شیراز

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه حسابداری

حسابداری، یک رشته پر طرفدار و یک شغل پر درآمد است. تمام ادارات، شرکت‌ها، کارخانه‌ها و کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها، بنگاه‌های اقتصادی و حتی یک دکان کوچک و قدیمی به حسابدار نیاز دارند. هریک از این مشاغل بسته به وسعت کار ممکن است یک حسابدار یا یک تیم حسابداری بزرگ داشته باشند. حسابداری را می‌توان مجموعه فرآیندهایی دانست که برای جمع‌آوری، طبقه‌بندی، ثبت و تلخیص اطلاعات و تهیه گزارش از آن‌ استفاده می‌شود. البته در عصر حاضر مفهوم حسابداری بسیار گسترده شده  و نمی‌توان تمام مباحث مربوط به آن را تنها در یک دوره فرا گرفت. به همین دلیل دوره‌های متنوع زیادی در زمینه حسابداری وجود دارد که شما می‌توانید پس از یادگیری اصول اولیه حسابداری، در آن‌ها شرکت کنید و به صورت تخصصی مهارت کسب کنید. یادگیری کامل و درست انواع حسابداری به تنهایی و به صورت خودآموز ممکن نیست و برای یادگیری اصولی باید در دانشگاه رشته حسابداری بخوانید یا در آموزشگاه حسابداری ثبت نام کنید. یک حسابدار خبره، از مفروضات حسابداری آگاه است؛ نحوه مدیریت ریسک را می‌شناسد و توانایی ایجاد تمایز میان دارایی‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان را دارد. اگر شما هم می‌خواهید یک حسابدار خبره شوید و از این راه درآمدهای کلان کسب کنید، گام اول ثبت نام در یک آموزشگاه حسابداری معتبر است.

معرفی بهترین آموزشگاه حسابداری

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه حسابداری پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های حسابداری معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره های در حال برگزاری، شهریه دوره های مختلف و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه حسابداری در شیراز

آموزشگاه‌های حسابداری زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای فعالیت دارند و در پایان دوره به شما مدرک معتبر ارائه می‌دهند. بسیاری از موسسات نیز به شما تضمین اشتغال یا معرفی به بازار کار می‌دهند، اما بهتر است فریب این تبلیغات را نخورید! گرچه ممکن است برخی آموزشگاه‌ها پس از پایان دوره شما را به بازار کار معرفی کنند، اما در بیشتر موارد این اتفاق نمی‌افتد. پس بهتر است به جای تمرکز روی این تبلیغات، به دنبال یک آموزشگاه حسابداری معتبر با اساتید مسلط و حرفه‌ای باشید. چرا که در این صورت می‌توانید مهارت کسب کنید و بدون نیاز به کمک دیگران وارد بازار کار شوید. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه حسابداری در شیراز را مشاهده کنید، نظرات کاربران را بخوانید، از امکانات و تجهیزات آموزشگاه با خبر شوید، گالری تصاویر آموزشگاه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های حسابداری شیراز می‌پردازیم:

مجتمع آموزشی ماد با مدیریت خانم سمیه تقوایی و زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای در زمینه موسیقی، گیاهان دارویی، ماساژ، مراقبت زیبایی، و صنعت ورزش فعالیت دارد. این مجموعه با بهره‌گیری از اساتید مجرب و حرفه‌ای توانسته  بالاترین راندمان قبولی و ایجاد کارآفرینی شاگردان در زمینه‌های مختلف را داشته باشد.

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دانش افروزان با مدیریت آقای دکتر ذاکر حقیقی، دارای 3 شعبه فعال در شهر شیراز می‌باشد. این مجموعه با بیش از 24 سال سابقه فعالیت، از اساتید مجرب دانشگاهی و بروزترین تجهیزات آموزشی
بهره می‌برد. دانش‌افروزان دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای و مجوز بین المللی از شاخه IEEE آمریکا بوده و توانسته نشان مجری برتر آموزش را در دو سال متوالی کسب کند.

سرفصل‌های آموزشی در کلاس حسابداری

سرفصل‌های آموزشی کلاس حسابداری بسیار گسترده است و مباحث متنوعی را در بر می‌گیرد. از آموزش‌ مقدماتی حسابداری گرفته تا کار با نرم‌افزارهای حسابداری، همه و همه جزئی از مباحث کلاس حسابداری هستند. به طور کلی سرفصل‌های آموزشی کلاس حسابداری را می‎‌توان در گروه‌های زیر دسته‌بندی کرد:

  • دوره آموزش حسابداری مقدماتی
  • حسابداری تکمیلی
  • حسابداری صنعتی
  • حسابداری مالیاتی
  • حسابداری بازار کار
  • حسابداری حقوق و دستمزد
  • حسابداری مالی با نرم افزار
  • پرورش مشاور و مدیر مالی
  • پرورش مشاور و مدیر مالیاتی

هریک از این حوزه‌ها و سرفصل‌های آموزشی مباحث متعددی را در بر می‌گیرند و به 1 تا 6 ماه آموزش نیاز دارند. به علاوه این مباحث شامل سطوح مقدماتی تا پیشرفته هستند و متقاضیان یادگیری حسابداری با توجه به نیاز و علاقه می‌توانند در این دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

شهریه کلاس حسابداری

کلاس حسابداری در بسیاری از موسسات در قالب پکیج آموزشی ارائه می‌شود. برخی موسسات نیز کلاس را به صورت آنلاین برگزار می‌کنند. دوره‌های آنلاین و پکیج‌های آموزشی معمولا قیمت نسبتا مناسبی دارند، اما در مقایسه با دوره‌های حضوری کیفیت کمی پایین تر است. با این حال برای افرادی که مشغله زیادی دارند و ترجیح می‌دهند در زمان‌های آزاد یادگیری داشته باشند، این دوره‌ها مناسب‌تر است. قیمت پکیج‌های آنلاین آموزش حسابداری بسته به موضوعی که آموزش داده می‌شود (حسابداری مقدماتی، حسابداری صنعتی، حقوق و دستمزد و …) از حدود 200 هزار تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 1 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. شهریه کلاس حسابداری حضوری معمولا به مراتب بالاتر است و از حدود 1 میلیون تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 5 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. 

بازار کار حسابداری

حسابداری از آن مشاغلی هستند که در تمامی کسب‌وکارها و سازمان‌های تجاری اهمیت بسیار زیادی دارند. تقریبا می‌توان گفت هر سازمان دولتی یا شرکت خصوصی به حسابدار نیاز دارد. البته کسب و کارهایی که بیش از اندازه کوچک هستند، احتمالا می‌توانند بدون نیاز به حسابدار خبره کارهای خود را مدیریت کنند، اما به محض اینکه یک کسب و کار کمی رشد کند، به این تخصص نیاز پیدا خواهد کرد. بنابراین، بازار کار حسابداری، حداقل تا چند دهه‌ی آینده، همچنان داغ خواهد بود.

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه حسابداری در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های حسابداری را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...