لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های روانشناسی و مشاوره در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه روانشناسی و مشاوره 

احتمالا برایتان پیش آمده که در برخورد با دوست و آشنا دچار چالش‌هایی مثل سو تفاهم شوید و نتوانید منظور خود را به راحتی منتقل کنید. یا ممکن است در تعامل با همسر یا فرزندتان دچار مشکل شوید. حتی ممکن است در ارتباطات خود قوی باشید، اما از اضطراب، افسردگی یا مشکلات دیگر رنج ببرید. در این موارد استفاده از کمک یک روانشناس یا مشاور می‌تواند تا حد زیادی به شما کمک کند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هیچ روانشناسی نمی‌تواند معجزه کند. اما در صورتی که به راهکارهای ارائه شده توجه کنید و تلاش کنید، می‌توانید بر بسیاری از مشکلات خود غلبه کنید. اما گام اول برای بهبود، استفاده از مشاوره یا شرکت در کارگاه های یک آموزشگاه روانشناسی و مشاوره معتبر است.

معرفی بهترین آموزشگاه روانشناسی و مشاوره 

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه روانشناسی و مشاوره پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه هایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های روانشناسی و مشاوره معرفی شده همه جزو بهترین ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، کارگاه‌ها و دوره‌های در حال برگزاری، شهریه کارگاه‌های مختلف و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه روانشناسی و مشاوره در تهران و شهرستان ها   

حتما تا کنون در رابطه با اصطلاح روانشناسی زرد شنیده‌اید. روانشناسی زرد اشاره به راهکارها و متدهای روانشناسی دارد که هیچ پایه و اساس علمی ندارند و در محافل اقدس خانم نیز شنیده می‌شوند! به همین دلیل بسیار مهم است که چنانچه قصد استفاده از خدمات روانشناسی و مشاوره را دارید، یک مرکز معتبر انتخاب کنید. کلینیک‌ها و مراکز مشاوره معتبر از روانشناسان متخصص، با سواد و حرفه‌ای استفاده می‌کنند و مشاوره‌های خود را بر پایه اصول علمی ارائه می‌دهد. 

ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه روانشناسی و مشاوره در تهران و شهرستان ها را مشاهده کنید، نظرات کاربران را درباره کارگاه‌های برگزار شده بخوانید، در رابطه با رزومه مدرسین و روانشناسان مجموعه اطلاعات کسب کنید، گالری تصاویر مجموعه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های روانشناسی و مشاوره در تهران را مشاهده کنید:

انواع کارگاه روانشناسی و مشاوره 

به طور کلی انواع کارگاه روانشناسی و مشاوره به دو گروه تقسیم می‌شود: کارگاه روانشناسی عمومی و کارگاه روانشناسی تخصصی. کارگاه روانشناسی یک گروه کوچک از افراد است که تمایل دارند در رابطه با حوزه خاصی از روانشناسی اطلاعات کسب کنند. این گروه کوچک می‌تواند دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته روانشناسی، یا مردم عادی باشد. کارگاه‌های روانشناسی که برای فارغ‌التحصیلان این رشته است، کارگاه روانشناسی تخصصی است و با هدف بهبود مهارت‌های این افراد در ارائه مشاوره و آشنایی با روش‌های درمانی خاص برگزار می‌شود. نوع دیگر کارگاه روانشناسی عمومی است که برای عموم برگزار می‌شود و موضوعات مختلفی را در بر می‌گیرد. نظیر شناخت و آشنایی قبل ازدواج، بهبود روابط زناشویی، مدیریت اضطراب، تربیت فرزند و موضوعات مختلف دیگر را در بر می‌گیرد. 

به طور کلی می‌توان گفت کارگاه روانشناسی عمومی برای افزایش سلامت روان برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در این کارگاه‌ شرکت کنند. کارگاه مهارت‌های زندگی، مدیریت اضطراب، مهارت های فرزند پروری، مهارت های ارتباطی، مدیریت خشم و... نمونه‌های از کارگاه روانشناسی و مشاوره عمومی هستند که بسیاری از زوجین و خانواده‌ها برای بهبود بهداشت و سلامت روانی خانواده خود در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند.

کارگاه روانشناسی تخصصی ویژه روانشناسان و مشاوران است و با هدف آموزش جهت تربیت روانشناس و مشاور برگزار می‌شود. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته برای ارتقا دانش خود به صورت تخصصی می‌توانند در کارگاه‌هایی مانند کارگاه تحلیل رفتار متقابل، کارگاه بازی درمانی، کارگاه روان درمانی تحلیلی، کارگاه  طرحواره درمانی، کارگاه  مشاوره پیش از ازدواج، کارگاه خانواده درمانی، و کارگاه مبتنی بر پذیرش و تعهد شرکت کنند.

کارگاه تخصصی روانشناسی و کارگاه عمومی اغلب غیر رسمی و تعاملی هستند. مربیان و شرکت کنندگان در این دوره روانشناسی می‌توانند در بحث‌ها شرکت کنند تا با ایده‌ها و تکنیک‌های جدید آشنا شوند. کارگاه‌های مشاوره و روانشناسی به لحاظ زمانی تنوع بسیار زیادی دارند. برخی از کارگاه‌ها روانشناسی به صورت فشرده و یک روزه برگزار می‌شود و برخی دیگر ممکن است ماه‌ها طول بکشد. 

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه روانشناسی و مشاوره در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های روانشناسی و مشاوره را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...