لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست باشگاه های بدنسازی در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

باشگاه بدنسازی 

بدنسازی را شاید بتوان پرطرفدارترین ورزش در میان جوانان و بزرگسالان دانست. این موضوع دلایل مختلفی دارد که شاید مهم‌ترین آن، تاثیر سریع ورزش بدنسازی بر روی اندام و ظاهر بدن، فرم گرفتن بدن و عضله سازی سریع باشد. موضوعات دیگری مانند سانس‌های بسیار متنوع و تعداد زیاد باشگاه‌های بدنسازی در محله‌های مختلف نیز در این محبوبیت تاثیرگذار است. تقریبا می‌توان گفت در هر محله‌ای به راحتی می‌توان چندین باشگاه بدنسازی پیدا کرد. برخی از باشگاه‌ها در دو شیفت مختلف برای آقایان و خانم‌ها خدمات ارائه می‌دهند، و برخی دیگر صرفا برای مردان یا زنان هستند. در صورتی که می‌خواهید ورزش بدنسازی را شروع کنید، بسیار مهم است که در یک سالن بدنسازی خوب با مربیان حرفه‌ای ثبت نام کنید.

معرفی بهترین باشگاه‌ بدنسازی

در این صفحه به معرفی بهترین باشگاه‌های بدنسازی پرداختیم. کافی است فهرست باشگاه‌های بدنسازی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. باشگاه‌های بدنسازی معرفی شده همه جزو بهترین باشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌ توجه به موقعیت مکانی، مربیان مجموعه، ساعت کاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین باشگاه‌های بدنسازی در تهران و شهرستان‌ها   

اگر قصد فعالیت در ورزش بدنسازی را دارید، بسیار مهم است که در یک باشگاه معتبر با اساتید خوب ثبت نام کنید.یک باشگاه بدنسازی خوب باشگاهی است که علاوه بر داشتن مربیان حرفه‌ای، تجهیزات و دستگاه‌های کافی داشته باشد، تهویه هوای آن مطلوب باشد، نظافت و بهداشت مناسب داشته باشد، رختکنی بزرگ با کمدهای قفل دار داشته باشد، امکان استفاده از دوش و حمام را در اختیار ورزشکاران قرار دهد و کافی شاپ با مواد غذایی تازه و سالم داشته باشد. با در نظر گرفتن این موارد، پیدا کردن بهترین باشگاه بدنسازی در تهران و شهرستان‌ها میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی باشگاه‌های ورزشی مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین باشگاه‌های بدنسازی در شهر تهران را مشاهده می‌کنید:

باشگاه اکسیژن 5 شعبه در تهران دارد که دارای امکاناتی مانند لاغری و چاقی تخصصی با ارائه رژیم های غذایی، فروشگاه، بدنسازی، تناسب اندام، باشگاه کودکان، زمین گلف و جاده تندرستی می باشد.

این باشگاه در تهران سه شعبه دارد و دارای امکاناتی مانند سالن نرمش و یوگا، سالن ورزش های سریع جهت لاغری، رختکن مرتب، حمام، سالن پذیرایی، سالن بدنسازی مجهز و ... می باشد.

باشگاه ورزشی سالک در خیابان ولیعصر واقع شده است و دارای امکاناتی مانند شیفت خانم ها و آقایان، پیلاتس، آیروبیک، تای چی– ژیمناستیک می باشد.

این باشگاه در بلوار میرداماد واقع شده است و دارای امکاناتی مانند بدنسازی پیشرفته، مربیان معروف و دارای مقام، محیط  مناسب و بسیار شاد، ارائه راهکار های ورزشی، کلوپ اعضا می باشد.

مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب یکی از بهترین باشگاه های پرورش اندام تهران می باشد که در خیابان ولیعصر واقع شده است و دارای امکاناتی مانند بولینگ، اسکواش، زمین فوتبال، بسکتبال، تیراندازی، بسکتبال، والیبال، بدنسازی و ... می باشد.

نکات مهم باشگاه بدنسازی

بدنسازی مشابه ورزش‌های دیگر نکاتی دارد که با رعایت آن‌ها می‌توانید هم لذت بیشتری ببرید و هم سریع‌تر نتیجه بگیرید. از نکات مهم باشگاه بدنسازی می‌توان به رعایت بهداشت، گرم کردن قبل تمرین، پایبندی به برنامه ورزشی، تغذیه مناسب و تعهد به برنامه غذایی، انجام صحیح حرکات و دامنه کامل حرکتی، سؤال در رابطه با حرکات برای اجرای درست، تایم محدود استراحت میان تمرین، زیاده روی نکردن در انجام تمرینات، و سرد کردن بعد تمرین اشاره کرد. با رعایت نکات مهم باشگاه بدنسازی، نه تنها بیشتر از ورزش لذت خواهید برد، بلکه احتمال بروز آسیب را به حداقل می‌رسانید و دیگران نیز می‌توانند در کنار شما به راحتی ورزش کنند.

شهریه کلاس بدنسازی

شهریه کلاس بدنسازی به عوامل زیادی مانند موقعیت مکانی باشگاه بدنسازی، امکانات و دستگاه‌های موجود در باشگاه، برند بودن مجموعه، تعداد اعضای حاضر در کلاس، وضعیت کلی و متراژ سالن بدنسازی، تعداد جلسات و رزومه مربیان بستگی دارد. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس بدنسازی از حدود 250 هزار تومان به ازای یک ترم 1 ماهه شروع می‌شود و می‌تواند تا 2 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. این هزینه مربوط به کلاس‌های عمومی و گروهی می‌باشد. در صورتی که بخواهید به صورت خصوصی در باشگاه ثبت نام کنید و مربی تمام وقت در کنار شما باشد، این هزینه از حدود 1.5 میلیون تومان در ماه شروع می‌شود و می‌تواند تا 5 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. طبیعتا شهریه کلاس بدنسازی در شهرهای کوچک‌تر در مقایسه با تهران به مراتب مناسب‌تر است.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی، پیدا کردن یک مجموعه آموزشی مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست مراکز آموزشی را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات مجموعه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین باشگاه‌های بدنسازی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس بدنسازی را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...