معرفی بهترین باشگاه تیراندازی اصفهان

معرفی بهترین باشگاه تیراندازی اصفهان

ورزش تیراندازی

در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین باشگاه تیراندازی اصفهان بپردازیم، اما قبل از آن می‌خواهیم کمی با این ورزش پر هیجان آشنا شویم. تیراندازی – به انگلیسی: Shooting – به پرتاب یا شلیک کردن تیر به وسیلهٔ کمان یا اسلحه (تفنگ، تپانچه یا شاتگان) گفته می‌شود. ورزش تیراندازی یک ورزش رقابتی بر اساس دقت، سرعت، و تصمیم‌گیری به موقع است که به وسیله تفنگ یا تپانچه انجام می‌شود. تیراندازی رابطه مستقیمی با قدرت تمرکز نیز دارد، به گونه‌ای که افراد برای بالا بردن سطح تمرکز به تیراندازی روی می‌آورند. تیراندازی با کمان یا تیر و کمان فعالیتی است که می‌تواند به عنوان ورزش، برای شکار، یا برای جنگ استفاده شود.

تير اندازی يکی از رشته های اصيل ايرانی است که در دين مقدس اسلام نيز تاکيد بسياری روی آن شده است. ورزشی مفرح و جذاب که سهم زيادی در توزيع مدال‌های آسيايی و جهانی دارد. این ورزش در رده‌ها و رشته‌های مختلف و در سه وضعیت خوابیده، زانو زده، و ایستاده برگزار می‌شود.

خوابیده: ورزش‌کار نباید اسلحه را بر روی هیچ شیئی قرار دهد. در این حالت قسمت ساعد یک ورزش‌کار راست دست باید حداقل یک زاویه 30 درجه با افق ایجاد کند

زانو زده: در حالت زانو زده، ورزش‌کار راست دست می تواند انگشت‌ها و زانوی پای راست و کف پای چپ خود را به روی زمین قرار دهد.

ایستاده: در حالت ایستاده تفنگ با هر دو دست نگه داشته شده و انتهای آن بر روی شانه قرار می‌گیرد و دست چپ ممکن است توسط سینه و یا لگن حمایت شود.

بهترین کلاس تیراندازی اصفهان
بهترین کلاس تیراندازی اصفهان

معرفی بهترین باشگاه تیراندازی اصفهان

تیر اندازی با تفنگ ورزشی انفرادی است که در رقابت های آن تیر اندازان با تپانچه یا تفنگ در زمانی معین تعداد مشخصی تیر به سوی اهدافی مشخص – متحرک یا ثابت – شلیک می کنند. در پایان مسابقه نیز هر تیر اندازی که امتیاز بیشتری کسب کرده باشد برنده است. رقابت های تیر اندازی در رشته های گوناگونی مانند تپانچه آزاد، تپانچه بادی، تراپ یا اسکیت برگزار می‌شود. با ما همراه شوید تا به معرفی بهترین باشگاه تیراندازی اصفهان بپردازیم.

باشگاه تیراندازی ایثار

مشاهده صفحه آموزشگاه

لینک‌های مرتبط:

معرفی بهترین کلاس سوارکاری اصفهان
معرفی بهترین باشگاه بیلیارد اصفهان
معرفی بهترین کلاس فوتبال اصفهان
معرفی بهترین کلاس پینگ پنگ اصفهان
معرفی بهترین کلاس شنا اصفهان
معرفی بهترین کلاس موسیقی اصفهان
معرفی بهترین کلاس یوگا اصفهان
معرفی بهترین کلاس ماساژ اصفهان
معرفی بهترین مرکز مشاوره اصفهان
معرفی بهترین کلاس آشپزی اصفهان
معرفی بهترین کلاس قرآن اصفهان
معرفی بهترین کلاس کنکور اصفهان
معرفی بهترین کلاس عربی اصفهان
معرفی بهترین کلاس انگلیسی اصفهان
معرفی بهترین کلاس فرانسه اصفهان
معرفی بهترین کلاس خیاطی اصفهان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی