لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های هتلداری در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه هتلداری 

هتلداری یکی از مشاغل پر درآمد در ایران و سایر کشورهای دنیاست، به همین خاطر آموزشگاه هتلداری مختلفی در شهرهای گوناگون فعالیت دارند. با رونق صنعت گردشگری و افزایش تعداد هتل‌ها در سراسر جهان، رشته هتلداری بازار کار خوبی پیدا کرده و یکی از مشاغل پر طرفدار به حساب می‌آید. در یک تعریف کلی، رشته هتلداری به مجموعه مهارت‌هایی گفته می‌شود که برای مدیریت، بودجه بندی و سازماندهی هتل، رستوران، موزه، و مراکز تفریحی نیاز است.

معرفی بهترین آموزشگاه هتلداری 

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه هتلداری پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های هتلداری که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های هتلداری معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه دوره‌های مختلف و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه هتلداری در تهران و شهرستان‌ها

هتلداری رشته ای نیست که افراد برای سرگرمی سراغ یادگیری آن بروند. اکثر افرادی که در دوره مدیریت هتلداری ثبت نام می‌کنند، قصد دارند در داخل یا خارج کشور وارد بازار کار شوند و از این رشته کسب درآمد کنند. به همین خاطر بسیار مهم است که برای آموزش هتلداری، بهترین آموزشگاه هتلداری در تهران و شهرستان‌ها را پیدا کنید. ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا شما بهترین آموزشگاه‌های هتلداری را مشاهده کنید، نظرات کاربران را بخوانید، گالری تصاویر آموزشگاه را ببینید و سپس بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

سرفصل‌های آموزش هتلداری 

در دوره آموزش هتلداری یا مدیریت هتلداری، ابتدا تاریخچه ای از صنعت هتلداری و پذیرایی از مهمان ارائه می‌شود. در ادامه انواع هتل، چارت سازمانی و نوع کاربری هتل مورد بررسی قرار می‌گیرد. اصول حرفه ای مدیریت هتل، مدیریت خدمات، موضوعات اقامتی شامل پذیرش، رزرو، تورها، امور خانه داری، شستشو و نظافت، حسابداری و مدیریت بودجه هتل و رستوران از جمله سرفصل‌هایی است که در دوره مدیریت هتلداری ارائه می‌شود.

بازار کار هتلداری 

بازار کار هتلداری وسیع است و حوزه زیادی از مشاغل را در بر می‌گیرد. از جمله موقعیت‌های شغلی هتلداری می‌توان به مدیریت هتل و بخش‌های مختلف آن، مدیریت رستوران، مدیریت تشریفات، فعالیت در موسسات گردشگری، متصدی لاندری، متصدی اماکن عمومی، متصدی آماده سازی غذا،شیرینی و دسر، متصدی کارهای پذیرایی در هتل و رستوران‌های بزرگ، صندوق داری هتل و رستوران، مهمانداری، پذیرش و رسپشن هتل، مدیریت کافی شاپ، تالار و رستوران اشاره کرد.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه هتلداری در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های هتلداری را برای شما تسهیل میکند.

tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...