لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های خوشنویسی در شهر اصفهان

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه خوشنویسی

خوشنویسی یا خطاطی را می‌توان یکی از زیباترین هنرهای بصری دانست. خوشنویسی، زیبا نویسی یا هنر زیبا نوشتن به خلق نوشته‌های زیبا منجر می‌شود و یک هنر بسیار  ظریف است. خوشنویسی ایرانی بخشی از خوشنویسی اسلامی است که در ایران و سرزمین‌های وابسته یا تحت نفوذ زبان فارسی، مانند کشورهای آسیای میانه، افغانستان و شبه قاره هند به تدریج حول فرهنگ ایرانی شکل گرفت. بخش عمده خوشنویسی هنرمندانه در جهان اسلام، توسط ایرانیان انجام گرفته و خوشنویسان ایرانی به مرور زمان توانستند سبک و شیوه‌هایی مختص به خود را در خوشنویسی ایجاد کنند. بر خلاف خوشنویسی با قلم نی که صرفا جنبه هنری دارد، امروزه خوشنویسی با خودکار نیز رواج بسیاری پیدا کرده و به صورت روزمره کاربرد دارد. از آن جایی که نوشتن یک جز جدایی‌ناپذیر در زندگی انسان است، دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر افراد با مشاغل مختلف می‌توانند در کلاس‌های خوشنویسی با خودکار شرکت کنند و با زیبا کردن خط خود، موقعیت اجتماعی و وجهه خود را بالاتر ببرند. بنابراین به هر دلیلی که تمایل به یادگیری خطاطی دارید، گام اول پیدا کردن یک آموزشگاه خوشنویسی معتبر با اساتید حرفه‌ای است. 

معرفی بهترین آموزشگاه خوشنویسی

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه خوشنویسی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های هنری که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های هنری معرفی شده همه جزو بهترین‌ها هستند و می‌توانید با توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های در حال برگزاری، شهریه دوره‌های مختلف و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه خوشنویسی در اصفهان

چنانچه قصد یادگیری هنر به عنوان سرگرمی داشته باشید، ممکن است کیفیت آموزشگاه چندان برای شما مهم نباشد. اما در صورتی که بخواهید به صورت حرفه‌ای به یادگیری یک هنر بپردازید، انتخاب یک آموزشگاه قوی با اساتید حرفه‌ای اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. اگر برای انتخاب آموزشگاه دقت کافی نداشته باشید، ممکن است زمان زیادی صرف کنید و مبلغ زیادی هم هزینه کنید، اما در نهایت یادگیری چندانی نداشته باشید. به همین خاطر ما بهترین آموزشگاه خوشنویسی در اصفهان را برای شما آماده کردیم تا بر اساس موقعیت مکانی و بودجه مورد نظرتان، بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. 

انواع دوره‌های خوشنویسی

هنر خوشنویسی سبک‌ها و ابزارهای متنوعی دارد و به واسطه این موضوع، آموزشگاه‌های هنری برگزار کننده انواع دوره‌های خوشنویسی با سبک‌های گوناگون هستند. از انواع کلاس‌های خوشنویسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خوشنویسی نستعلیق
  • خوشنویسی شکسته نستعلیق
  • خوشنویسی با خودکار
  • خوشنویسی لاتین
  • خوشنویسی نسخ
  • طراحی امضا و لوگو

این دوره‌های خوشنویسی می‌توانند در سطح مقدماتی یا پیشرفته برگزار شوند و مخاطبین دوره بسته به میزان تسلط و آشنایی که با خوشنویسی دارند، می‌توانند در سطح متناسب ثبت نام کنند. این دوره‌ها همچنین رده‌های سنی مختلف را در بر می‌گیرند و در قالب دوره‌های آموزش خوشنویسی کودکان و دوره‌های آموزشی ویژه نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌شوند.

شهریه کلاس خوشنویسی 

شهریه کلاس خوشنویسی مانند سایر رشته‌های هنری، از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر و حتی از یک استاد به استاد دیگر متفاوت است. مواردی مانند موقعیت مکانی آموزشگاه و برند بودن آن، میزان تخصص استاد خوشنویسی، تعداد جلسات، امکاناتی که در اختیار هنرجویان قرار می‌گیرد، و تعداد اعضای حاضر در کلاس، بر روی هزینه کلاس خوشنویسی تأثیرگذار است. این موضوع مخصوصا در رابطه با کلاس خصوصی بسیار پر رنگ است و اساتید مختلف شهریه‌های بسیار متفاوتی دارند. با این حال شهریه کلاس‌های گروهی و نیمه خصوصی به مراتب مناسب‌تر است و میان آموزشگاه‌های گوناگون، اختلاف قیمت کمتری وجود دارد. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس خوشنویسی از حدود 200 هزار تومان شروع می‌شود و می‌تواند تا 2 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد. در مورد کلاس‌های خصوصی هیچ عدد مشخص و ثابتی وجود ندارد و اساتید بر اساس میزان تجربه و سلیقه شخصی نرخی را برای آموزش و تدریس خصوصی خوشنویسی تعیین می‌کنند. 

سخن آخر نیکارو

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه خوشنویسی در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس‌های خوشنویسی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

برای شرکت در کلاس های خوشنویسی اصفهان چه پیش نیازی لازم است؟

show answershow answer

ابزار مورد نیاز برای ورود به رشته خوشنویسی چیست؟

show answershow answer

هزینه کلاس های آموزشگاه خطاطی در اصفهان به چه صورت است ؟

show answershow answer

هزینه کلاس های خوشنویسی در اصفهان چقدر است؟

show answershow answer

کدام آموزشگاه خوشنویسی اصفهان بهتر است؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...