لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...
جستجوی آموزشگاه، باشگاه و ...

لیست آموزشگاه های زبان اسپانیایی در شهر تهران

در حال بارگذاری نتیجه جستجو...

آموزشگاه زبان اسپانیایی 

زبان اسپانیایی پس از زبان انگلیسی و چینی، رایج ترین زبان در دنیاست، به طوری که در 20 کشور به عنوان زبان اصلی استفاده می‌شود. زبان اسپانیایی همچنین دومین زبان رایج در ایالات متحده آمریکاست که یکی از مهم‌ترین دلایل آن مهاجرت زیاد مردم اسپانیا به آمریکاست. علاوه بر آمریکا،  حدود 15 درصد از ساکنین اتحادیه اروپا نیز به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنند. یک نکته مهم در رابطه با زبان اسپانیایی این است که اشتراکات زیادی با زبان لاتین دارد، به همین دلیل اگر تا حدودی به زبان انگلیسی مسلط باشید، یادگیری زبان اسپانیایی برای شما راحت می‌شود. اگر قصد مهاجرت به کشورهای اسپانیایی زبان برای کار یا تحصیل دارید، اولین قدم انتخاب یک آموزشگاه زبان اسپانیایی معتبر است. 

انواع آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی 

به طور کلی آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی به دو نوع حضوری و مجازی تقسیم می‌شوند. با شیوع کرونا بسیاری از آموزشگاه‌ها به سمت مجازی شدن پیش رفتند. گرچه در بعضی حوزه‌های آموزشی، کلاس‌های آنلاین ممکن است کیفیت چندانی نداشته باشند، اما زبان اسپانیایی از آن رشته‌هایی است که به راحتی میتوان آنلاین فرا گرفت. به علاوه یادگیری آنلاین زبان باعث کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت میشود.
تمامی زبان‌ها (به استثنای زبان انگلیسی که گسترده تر است و تنوع بیشتری دارد) بر اساس معیار جهانی CERF از 6 سطح زبانی که از مبتدی تا پیشرفته را در بر می‌گیرد، برخوردارند. زبان اسپانیایی نیز از این قاعده مستثنی نیست و دوره‌های مختلف زبان اسپانیایی که به صورت حضوری یا آنلاین برگزار می‌شوند شامل دوره‌های مقدماتی یا A، میانی یا B، و پیشرفته یا C می‌باشد. 

مهم‌ترین آزمون بین‌المللی زبان اسپانیایی، آزمون DELE نام دارد و موسسات آموزش زبان اسپانیایی برگزار کننده دوره‌های آمادگی این آزمون نیز می‌باشند. این آزمون در سطوح مبتدی A1 و A2، میانی B1 و B2، و پیشرفته C1 و C2 برگزار می‌شود. آزمون DELE در ۴ بخش اصلی زبان، مهارت‌های زبان اسپانیایی زبان آموزان را شامل مهارت خواندن ( درک مطلب)، مهارت نوشتاری، مهارت گفتاری، و مهارت شنیداری مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در حال حاضر تنها مرکز برگزار کننده آزمون DELE، کانون زبان ایران می‌باشد. علاوه بر این آزمون، آزمون‌های CELU و SIELE نیز جزو آزمون‌های بین‌المللی زبان اسپانیایی می‌باشند. آزمون‌های DELE و CELU اعتبار مادام‌العمر دارند، اما آزمون SIELE تنها دو سال اعتبار دارد.

در یک تقسیم بندی دیگر کلاس‌های زبان اسپانیایی را می‌توان در انواع گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی قرار داد. هرچه تعداد اعضای کلاس کمتر می‌شود، شهریه کلاس زبان نیز افزایش می‌یابد. از سوی دیگر کلاس‌های می‌توانند به صورت فصلی، ماهانه یا ترمیک (فشرده) برگزار شوند. آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی که دوره ترمیک برگزار می‌کنند، برای افرادی مناسب هستند که مشغله زیاد به آن‌ها اجازه شرکت در کلاس‌های معمولی را نمی‌دهد. در دوره‌های ترمیک، آموزش زبان عموما در روزهای پایانی هفته و در جلسات طولانی برگزار می‌شود. 

معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان  

برای انتخاب یک آموزشگاه زبان خوب باید چندین نکته را مورد توجه قرار دهید، در غیر این صورت رفتن به کلاس زبان نتیجه ای جز اتلاف وقت و هزینه نخواهد داشت. یکی از مهمترین معیارهای انتخاب آموزشگاه زبان، پیشینه مجموعه است. یک آموزشگاه زبان معتبر که کارنامه ای درخشان از زبان آموزان قبلی خود دارد، بی شک بهترین انتخاب است. نکته مهم بعدی که در انتخاب آموزشگاه زبان اسپانیایی باید مد نظر قرار دهید، رزومه اساتید مجموعه است. هرچه یک موسسه زبان از اساتید بهتری بهره بگیرد، شانس شما برای یادگیری بهتر و سریع تر زبان افزایش می‌یابد. معیار بعدی موقعیت مکانی آموزشگاه و امکانات و تسهیلات کمک آموزشی است. نحوه برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری یا مجازی و منعطف بودن برنامه کلاس‌ها از دیگر نکاتی است که باید به آن توجه کنید، چرا که در دنیای پرمشغله امروز این قوانین ممکن است دست و پا گیر باشند. پس از اینکه آموزشگاه مناسب خود را انتخاب کردید، می‌توانید با شرکت در آزمون تعیین سطح، در کلاسی که مناسب شماست ثبت نام کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی

در این صفحه به معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی پرداختیم. کافی است فهرست آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی که در بالا لیست شده مشاهده کنید. شما همچنین می‌توانید با استفاده از فیلترها که در سمت راست صفحه قرار گرفته، سایر آموزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی شهر خود را ببینید. آموزشگاه‌های زبان معرفی شده همه جزو بهترین آموزشگاه‌ها هستند و می‌توانید با‌توجه به موقعیت مکانی، دوره‌های زبان اسپانیایی در حال برگزاری، شهریه و موارد دیگر، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در تهران و شهرستان‌ها   

این روزها که آموزشگاه‌های زبان بسیار زیاد شده‌اند، پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان اسپانیایی در تهران و شهرستان‌ها میتواند موضوعی چالش برانگیز باشد. به همین خاطر ما در نیکارو بستری فراهم کردیم تا ضمن معرفی آموزشگاه‌های مختلف، بتوانید امتیاز آموزشگاه‌ها و نظرات کاربران را مشاهده کنید و انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

در ادامه تعدادی از بهترین آموزشگاه‌های زبان اسپانیایی در شهر تهران را مشاهده می‌کنید:

آموزشگاه زبان سپهر آفرین فعالیت رسمی خود را از سال 1383 ابتدا با برگزاری کلاسهای خصوصی و نیمه ‏خصوصی در قالب گروه آموزشی کهکشان آغاز نمود.‏ از سال 1387 دوره‌های ترمیک نیز به برنامه آموزشی ‏موسسه افزوده شد. همچنین از سال 1394 آموزشگاه کهکشان فعالیت خود را در قالب آموزشگاه سپهرآفرین گسترش داد. این آموزشگاه با فراهم کردن فضای مناسب و امکانات بروز اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش زبان اسپانیایی نموده است.

موسسه زبان اسپانیایی سروانتس با مدیریت دکتر نجمه شبیری و با بهره مندی از تجربیات اساتید مجرب ایرانی و بومی این رشته در محیطی آرام و مجهز در سال 1396 تاسیس شد. این موسسه ضمن برگزاری دوره‌های ترمیک، فشرده، فوق فشرده و مترجمی تخصصی زبان اسپانیایی آماده همکاری در ارائه خدمات مترجمی همزمان و برگزاری دوره‌های خارج از کشور می‌باشد. بهره مندی از اساتید معتبر و مشهور این رشته به موسسه امکان تدریس دوره‌های آمادگی سطح A1 تا C2 برای آزمون DELE را فراهم کرده است.

موسسه زبان ایران کمبریج در شهر تهران واقع شده است. این مرکز تخصصی آموزش زبان با کسب افتخارات فراوان در عرصه آموزش بیش از 12 زبان خارجی  یکی از معتبر ترین مراکز آموزش زبان‌های خارجی محسوب میشود. زبان‌های خارجی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، چینی، ترکی استانبولی، روسی، عربی، نروژی، سوئدی، هلندی، دانمارکی و … به شکل گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی برای گروه سنی بزرگسال برگزار می گردد.

شهریه کلاس زبان اسپانیایی

شهریه کلاس زبان می‌تواند بسیار متغیر و گیچ‌کننده باشد و از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر تغییر می‌کند. به علاوه موضوعاتی مانند برند بودن موسسه زبان، تعداد جلسات در هر ترم، فشرده بودن یا نبودن ترم آموزشی، تعداد افراد حاضر در کلاس کلاس، سابقه اساتید و بسیاری موارد دیگر روی هزینه کلاس زبان تأثیر‌گذار است. به طور کلی می‌توان گفت شهریه کلاس زبان از حدود 1 میلیون تومان به ازای یک ترم شروع می‌شود و می‌تواند تا 2.5 میلیون تومان یا بیشتر نیز برسد.

سخن آخر نیکارو 

در شهرهای بزرگ به دلیل تعداد بالای آموزشگاه‌ها، پیدا کردن یک آموزشگاه مناسب می‌تواند سخت و چالش برانگیز باشد. در شهرهای کوچک نیز پیدا کردن آموزشگاه خوب و با کیفیت کار راحتی نیست. نیکارو بستری فراهم کرده تا بتوانید آموزشگاه‌های مختلف شهرتان را با یکدیگر مقایسه کنید. شما می‌توانید لیست آموزشگاه‌ها را همراه با آدرس و تلفن ببینید، نظرات کاربران دیگر را بخوانید، با حدود قیمت‌ها آشنا شوید، تصاویر و امکانات آموزشگاه را ببینید و در انتها با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین نیکارو با معرفی بهترین آموزشگاه‌های زبان در شهرهای مختلف، ثبت نام در کلاس زبان اسپانیایی را برای شما تسهیل میکند.

سوالات متداول

پس از چه مدت میتوانم اسپانیایی صحبت کنم؟

show answershow answer

برای یادگیری مکالمه حتما باید گرامر هم یاد گرفت؟

show answershow answer

آیا تعیین سطح ضروری است و چگونه انجام میشود؟

show answershow answer

هزینه کلاس زبان اسپانیایی چقدر است؟

show answershow answer

آیا در پایان دوره مدرک ارائه میشود و این مدرک معتبر است؟

show answershow answer
tick-request-class

جستجو آموزشگاه یا باشگاه در نیکارو

tick-request-class

درخواست کلاس در نیکارو

tick-request-class

ارجاع شما به آموزشگاه

tick-request-class

مشاوره با آموزشگاه

tick-request-class

ثبت نام در کلاس

requestClassVector
اگر

کلاس مورد نظر خود را پیدا نکردید

فرم درخواست زیر را تکمیل کنید.

* شهر
* دسته بندی
عنوان کلاس
درخواست کلاس

دنبال کدوم مرکز آموزشی هستی؟

آموزشگاه
باشگاه

لطفا شهر خود را انتخاب کنید

انتخاب شهر ...