آغاز جشنواره کودک شاد و خلاق کلیک کنید
معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شیراز

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شیراز

میخواهیم در این مطلب به معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شیراز بپردازیم. پس تا انتها مطلب با ما همراه باشید.

علت درد عضلات پس از ورزش چیست؟

بسیاری از ما روتین های فوق العاده ای برای قبل از ورزش و هنگام ورزش داریم. قبل و در طول ورزش مقدار زیادی آب می نوشیم، گرم می کنیم، بدنمان را می کشیم، روی تمام اعضای بدن کار می کنیم و حتی گاهی مقداری ورزش های هوازی را نیز وارد برنامه می کنیم. سپس بعد از انجام آخرین ورزش، مستقیم به رختکن می رویم، لباس هایمان را عوض می کنیم و مسیر خانه را در پیش می گیریم.

چرا بعد از ورزش دچار درد عضلات می شویم ؟ چیزی که بسیاری از ما هنوز درکش نکرده ایم، اهمیت کارهایی است که باید بعد از ورزش انجام داد. در طول ورزش ممکن است حرکات بسیاری را انجام داده باشید اما نوع رفتارتان با بدن، بعد از ورزش نیز تاثیر مستقیمی روی درد عضلانی، قدرت عضلانی و رشد دارد.

سرد کردن بدن بعد از ورزش

بعد از آخرین ورزشی که انجام دادید، تمرینتان هنوز به پایان نرسیده است. اولین کاری که باید انجام دهید سرد کردن است. حتی اگر آخرین تمرینی که کرده اید دویدن بوده، باز هم باید کمی تمرین سبک هوازی انجام دهید. با این کار، ضربان قلب خود را با سرعتی آهسته و با تمرکز پایین می آورید، در نتیجه بعد از ورزش احساس مریضی نمی کنید. راه رفتن روی تردمیل، به مدت ۵ دقیقه روشی ساده و خوب برای سرد کردن بدن است.

در ادامه مطلب معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شیراز میخواهیم درباره تاثیر حرکات کششی بر روی گرفتگی عضلات صحبت کنیم.

تاثیر حرکات کششی بر روی گرفتگی عضلات

بعد از ورزش باز هم باید حرکات کششی داشته باشید. این یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید انجام دهید. بعد از یک ورزش، عضلات به صورت طبیعی منقبض

می شوند. کشیدن عضلات از کوچک شدن آنها جلوگیری می کند و کمک می کند خود را بازسازی کنند. بزرگترو قوی تر شوند و در نتیجه بالاترین مزیت را از فعالیتی که کردید دریافت کنید.

کشش بدن بعد از ورزش همچنین باعث آرامش گرفتن عضلات می شود، کمک می کند جریان خون به مفاصل و بافت ها سرعت بگیرد و در نتیجه درد و گرفتگی عضلات کاهش می یابد. تقویت حضور ذهن را نیز به این لیست اضافه کنید تا تمام دلایل برای اضافه کردن حرکات کششی به بعد از ورزش را داشته باشید.

آب بنوشید تا دچار گرفتی عضلات نشوید

حتی وقتی در حال ورزش کردن هستید، باز هم باید سطح مایعات بدنتان را تامین کنید. توصیه می شود طی دو ساعت بعد از اتمام ورزش ۲ الی ۳ فنجان آب بنوشید. ممکن است دیگر احساس تشنگی نکنید اما برای پیشگیری از کم آب شدن بدن باید به فکر تامین آن باشید.

دفعه بعد که دمبل ها را پایین گذاشتید و فکر کردید کارتان تمام شده است، به یاد این کارهای مهم پس از ورزش بیفتید و برای اینکه زحماتتان بیش ترین نتیجه را بدهد حتما از آنها استفاده کنید.

معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شیراز
معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شیراز

آشنایی بیشتر با نیکارو

۱- معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شیراز

باشگاه بدنسازان

مشاهده صفحه آموزشگاه


۲- معرفی بهترین باشگاه بدنسازی شیراز

باشگاه بدنسازی انرژی

مشاهده صفحه آموزشگاه


لینک‌های مرتبط:

معرفی بهترین کلاس سوارکاری شیراز
معرفی بهترین کلاس یوگاشیراز
معرفی بهترین باشگاه بیلیارد شیراز
معرفی بهترین کلاس شنا شیراز
معرفی بهترین کلاس پینگ پنگ شیراز
معرفی بهترین کلاس فوتبال شیراز
معرفی بهترین کلاس رانندگی شیراز
معرفی بهترین کلاس شطرنج شیراز
معرفی بهترین کلاس ماساژ شیراز
معرفی بهترین کلاس موسیقی شیراز
معرفی بهترین مرکز مشاوره شیراز
معرفی بهترین کلاس خیاطی شیراز
معرفی بهترین کلاس کامپیوتر شیراز
معرفی بهترین کلاس آلمانی شیراز
معرفی بهترین کلاس زبان انگلیسی شیراز
معرفی بهترین کلاس نقاشی شیراز
معرفی بهترین کلاس گریم و آرایشگری شیراز
معرفی بهترین کلاس آشپزی شیراز
معرفی بهترین کلاس خوشنویسی شیراز
معرفی بهترین کلاس فرانسه شیراز
معرفی بهترین کلاس عربی شیراز
معرفی بهترین کلاس کنکورشیراز
معرفی بهترین کلاس حسابداری شیراز
معرفی بهترین کلاس قرآن شیراز
معرفی بهترین کلاس بازیگری شیراز
معرفی بهترین باشگاه تنیس شیراز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

close

سلام
اگر دنبال کلاس خاصی هستید نام و نام خانوادگی، تلفن و نام کلاس را با کلیک روی دکمه نارنجی پایین ثبت کنید. در اولین فرصت با شما تماس میگیریم.