کلاس فوتوشاپ

بهترین کلاس فتوشاپ تهران

ما در این مقاله به بهترین کلاس فتوشاپ تهران میپردازیم. تاانتها با ما همراه باشید.

فتوشاپ

فتوشاپ نرم افزاری برای ادیت عکس می باشد که توسط Adobe Systems توسعه یافته است. همه افرادی که با گرافیک کامپیوتری سر و کار دارند با این نرم افزار کار می کنند. امروزه فتوشاپ یک نرم افزار به شمار نمی رود بلکه یک صنعت محسوب می شود. بسیاری از افراد نیز کار با این نرم افزار را بلد نیستند به همین دلیل اقدام به آموزش آن می کنند تا بتوانند به راحتی با این نرم افزار کار کنند. در تهران نیز آموزشگاه های زیادی وجود دارد. که ما می خواهیم در این مطلب شما را با بهترین آموزشگاه هاي فتوشاپ در تهران آشنا کنیم با ما همراه باشید و این مطالب مفید را مطالعه نمایید.

تاریخچه فتوشاپ

توماس نول در سال 1987 موفق شد تا تصاویر را در یک صفحه نمایش یک بیتی به صورت سیاه و سفید نشان دهد. که سپس به همراه برادرش توانستند یک برنامه ویرایش تصاویر معرفی نمایند. آن ها در سال 1988 نام نرم افزاری که ایجاد کرده بودند را به فتوشاپ تغییر دادند و سپس یک قرارداد بین آن ها امضا شد و برادارن نول توانستند کار خود را آغاز و در سال 1990 اولین نسخه نرم افزار فتوشاپ را منتشر کنند.

کاربرد های فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ کاربرد های فراوانی دارد که برخی از کاربردهای آن زیبا کردن عکس های پرسنلی، پوستر های تبلیغاتی، کارت های ویزیت ، بنر ها، سربرگ ها، رابط گرافیکی نرم افزار ها، جلد نشریات، تیتراژ فیلم ها ، محیط گرافیکی سایت ها و … می باشد.

بهترین کلاس فتوشاپ تهران
بهترین کلاس فتوشاپ تهران

معرفی بهترین آموزشگاه های فتوشاپ در تهران

در تهران آموزشگاه های زیادی وجود دارد که فتوشاپ آموزش می دهند. اما ما می خواهیم بهترین آموزشگاه هاي فتوشاپ در تهران را برای شما معرفی کنیم تا با آگاهی کامل به این آموزشگاه ها مراجعه نمایید.

1. آموزشگاه کامپیوتر تمدن

این آموزشگاه که در محدوده صادقیه واقع شده است. آموزش هایی درباره فتوشاپ، ده مهارت ICDL و طراحی سایت می دهد و بعد از گذراندن دوره ها مدارک معتبر برای داوطلبان ارائه می دهد. معمولا کلاس های این آموزشگاه به صورت 4 نفره برگزار می شود. و بعد از هر جلسه فیلم آموزشی همان جلسه نیز به هنر جویان داده می شود تا بهتر بتوانند این برنامه ها را یاد بگیرند.

مشاهده صفحه آموزشگاه

2. آموزشگاه کامپیوتر پایا

این آموزشگاه یکی از بهترین آموزشگاه هاي فتوشاپ در تهران است که در خیابان ستارخان واقع شده است و اساتید فوق حرفه ای در این آموزشگاه تدریس می کنند و این برنامه را به خوبی برای داوطلبان آموزش می دهند.

مشاهده صفحه آموزشگاه

3. آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش

این آموزشگاه در خیابان پاسداران واقع شده است که اساتید با تجربه ای در این آموزشگاه تدریس می کنند و در هر جلسه برای داوطلبان فیلم آموزشی همان جلسه را ارائه می دهند و همچنین بعد از گذراندن دوره های فتوشاپ به هنر جویان مدارک معتبر که به دو زبان فارسی و یک زبانی که خود هنرجو انتخاب می کند، ارائه می دهند.

مشاهده صفحه آموزشگاه

لطفا امتیاز دهید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمایی میخوای؟ | گفتگو با پشتیبانی